10 заповідей команди

Нікому давно не секрет, що dream team запорука успішної роботи. Але більшість нехтують дуже важливим моментом – “консолідованою” командою. Це те, що дає відмінність команди від групи людей. Це не просто гурт людей,  який виконує однакову чи схожу роботу. А команда, яка потребує об’єднання усіх можливих й необхідних ресурсів, злиття в одне ціле знань, умінь, емоцій, прагнень, мрій, дій.

Давайте поговоримо про “10 заповідей команди”. Постулати,  котрі допоможуть створити саме ту dream team:

  1. Команда має бути реальна. І має  чітко усвідомлювати свої кордони та ролі.
  2. Команді потрібна спільна ціль. Виразне й амбіційне спрямування.
  3. Команда потребує гармонійно сконструйованих завдань для всіх її членів.
  4. Команда не має бути надто великою. Більше – не значить краще.
  5. Команда потребує командного навчання та коучингу.
  6. Команда має бути відкритою до конфлікту
  7. Команда потребує девіанта.
  8. Команда має залишатися разом.
  9. Програма “Щасливі співробітники”?
  10. Не все залежить від лідера.

Якщо ви хочете більше дізнатися про реально діючі інструменти з управління персоналом, то запрошуємо вас 4 – 5 квітня на дводенний тренінг“Leadership & management. Prove your power.” разом з Оленою Жильцовой.

Розглянемо не тільки як зробити ідеальну команду, але як бути гнучким та реалізовувати інноваційні рішення, як надихати команду, незважаючи широту віку та розмах цінностей. Що таке постановка цілей в 2019 році?

Більш детальну інформацію можете отримати тут.

Емоційна освіченість HR
Емоційна освіченість - це основа як для керівників різних рівнів, які працює з колективом, так і для HR-фахівців різних напрямків.
Читати
Мотивація лінійного персоналу
Лінійний персонал часто сприймають як некваліфікований, який не є ключовим інструментом для досягнення цілей компанії, хоча його завдання забезпечити безперебійність і ефективність виробничих.
Читати
Аудит бренду роботодавця
Розвивати бренд роботодавця потрібно постійно, адже від нього залежить загальна думка про компанію та ставлення потенційних кандидатів до неї.
Читати