Мотивація лінійного персонала

Лінійний персонал часто сприймають як некваліфікований, який не є ключовим інструментом для досягнення цілей компанії, хоча його завдання забезпечити безперебійність і ефективність виробничих, торгових і логістичних процесів, що у свою чергу забезпечує ланцюжок наступних бізнес – процесів для досягнення результатів компанії.

Ефективність системи мотивації співробітників залежить від правильно обраних засобів і інструментів, що застосовуються для поставлених цілей.

Ключовими мотиваторами для лінійного персоналу є розмір і умови оплати, віддаленість від будинку, наявність розвезення, зручність графіка, наявність додаткових благ і т. п.

1. Щоб правильно розробити мотиваційну програму для лінійного персоналу необхідно зібрати потрібну інформацію:

Провести оцінку реальних умов, в яких щодня працює персонал і побачити зсередини потреби, оцінити їх робоче місце, подивитися на процеси, в яких вони залучені протягом дня.

Вивчити потреби персоналу, безпосередньо в колективі. Додатковою перевагою буденеформальна атмосфера.

Обговорити з керівником (бригадиром) потреби з боку робітників. Аналогічну бесіду провести зі співробітниками.

Зібрати зворотний зв’язок з двох сторін, щоб мати цілісну картину.

2. Варто розібратися зі специфікою і мотиваторами цієї категорії співробітників. Часто до неї відносяться співробітники, які не мають спеціальної освіти, а також не будують амбітних планів щодо кар’єри.

3. Для лінійного персоналу важлива прозора система оплати та комфортні умови праці. Важливо, щоб все було «як обіцяли»: зарплата, графік, корпоративне перевезення, обладнане місце відпочинку та вживання їжі, перерви за розкладом, можливість комфортно переодягнутися і т.п.

4. Досить ефективна для лінійного персоналу система ротації (переміщення), яка дозволить уникнути монотонності та втрати інтересу до роботи. Також цілком успішно працює “змагальна” система (підкріплена матеріальною винагородою), наприклад, програма «Найкращий співробітник місяця».

І все ж потрібно пам’ятати, бути мотивованим або невмотивованим – це вибір співробітника, а наше завдання розробити правильну систему стимулювання.

Більш детальну інформацію про підбір лінійного персоналу можете отримати за цим посиланням або можете зателефонувати за номером +38 (044) 227 0 226.

ЯК ПІДГОТУВАТИ БІЗНЕС ДО СЕЗОННОГО ВІДТОКУ ЛІНІЙНОГО ПЕРСОНАЛУ
Для початку проведіть внутрішнє дослідження, з’ясуйте, проаналізуйте причини та знайдіть ефективні способи запобігання звільнень співробітників. Для цього проведіть вихідне інтерв’ю зі співробітниками, які звільняються. Бажано, щоб інтерв’юер не був колишнім керівником. Альтернативним варіантом може бути анкетоване опитування. Поясніть співробітникам мету цієї процедури і гарантуйте повну конфіденційність. Заздалегідь сплануйте потребу в персоналі. Формуйте кадровий резерв, створюйте […]
Читати
КОМПАНІЯ ПІД КЛЮЧ
Команда професіоналів - це ключ до успіху в бізнесі.
Читати
КАР’ЄРНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ
Пропонуємо скористатися нашою програмою кар'єрного консультування якщо ви
Читати