Мотивація лінійного персоналу – Consult Business Partner

Мотивація лінійного персонала

Лінійний персонал часто сприймають як некваліфікований, який не є ключовим інструментом для досягнення цілей компанії, хоча його завдання забезпечити безперебійність і ефективність виробничих, торгових і логістичних процесів, що у свою чергу забезпечує ланцюжок наступних бізнес – процесів для досягнення результатів компанії.

Ефективність системи мотивації співробітників залежить від правильно обраних засобів і інструментів, що застосовуються для поставлених цілей.

Ключовими мотиваторами для лінійного персоналу є розмір і умови оплати, віддаленість від будинку, наявність розвезення, зручність графіка, наявність додаткових благ і т. п.

1. Щоб правильно розробити мотиваційну програму для лінійного персоналу необхідно зібрати потрібну інформацію:

Провести оцінку реальних умов, в яких щодня працює персонал і побачити зсередини потреби, оцінити їх робоче місце, подивитися на процеси, в яких вони залучені протягом дня.

Вивчити потреби персоналу, безпосередньо в колективі. Додатковою перевагою буденеформальна атмосфера.

Обговорити з керівником (бригадиром) потреби з боку робітників. Аналогічну бесіду провести зі співробітниками.

Зібрати зворотний зв’язок з двох сторін, щоб мати цілісну картину.

2. Варто розібратися зі специфікою і мотиваторами цієї категорії співробітників. Часто до неї відносяться співробітники, які не мають спеціальної освіти, а також не будують амбітних планів щодо кар’єри.

3. Для лінійного персоналу важлива прозора система оплати та комфортні умови праці. Важливо, щоб все було «як обіцяли»: зарплата, графік, корпоративне перевезення, обладнане місце відпочинку та вживання їжі, перерви за розкладом, можливість комфортно переодягнутися і т.п.

4. Досить ефективна для лінійного персоналу система ротації (переміщення), яка дозволить уникнути монотонності та втрати інтересу до роботи. Також цілком успішно працює “змагальна” система (підкріплена матеріальною винагородою), наприклад, програма «Найкращий співробітник місяця».

І все ж потрібно пам’ятати, бути мотивованим або невмотивованим – це вибір співробітника, а наше завдання розробити правильну систему стимулювання.

Більш детальну інформацію про підбір лінійного персоналу можете отримати за цим посиланням або можете зателефонувати за номером +38 (044) 227 0 226.

БУТИ ЧИ НЕ БУТИ. ЯК ОТРИМАТИ РЕКОМЕНДАЦІЇ?
Темі рекомендацій завжди приділяється особлива увага. Хтось вважає їх необхідними, іншим, здається, що в цьому немає особливої потреби.
Читати
ЯК ОЦІНИТИ КАНДИДАТА ПІД ЧАС ІНТЕРВ’Ю?
Співбесіда це, здавалося б, найпростіше, що може бути для рекрутерів. Чи справді це так?
Читати
7 КОРИСНИХ ПОДКАСТІВ ДЛЯ РЕКРУТЕРА
Подкасти, які справді варті уваги.
Читати