Тренди навчання 2019

Навчання персоналу – must have для компаній, які планують займати лідируючі позиції в бізнесі. Сьогодні з цією тезою вже мало хто сперечається. Роботодавці тільки вибирають: чи варто функцію реалізувати всередині компанії, наймаючи штатного бізнес-тренера або краще направляти співробітників на зовнішні тренінги. Ключове завдання – розвивати персонал ефективно для бізнесу та з мінімальним відривом від робочих завдань.
Перш ніж спланувати систему навчання в 2019 році, розглянемо основні тренди, за якими буде розвиватися T & D індустрія.

1. План навчання формується HR-департаментом спільно c ТОП-менеджментом
Розвиток персоналу поступово стає завданням не тільки HR-відділу. У процес активно втягується ТОП-менеджмент компанії. Такий тандем дозволяє підібрати формат й програму навчання, які будуть працювати на досягнення реальних бізнес-завдань компанії.

2. Навчання – “бенефіт” для кращих співробітників
Можливість професійного розвитку безумовно повинна бути доступна для кожного фахівця в компанії. Разом з тим, відвідування тренінгів, профільних конференцій, курсів – перевага для дійсно результативних співробітників. Дуже важливо формувати у персонала усвідомлення цінності ресурсів, які компанія інвестує в їх навчання та розвиток. Поїздка на тренінг – вже не привід пропустити робочий день в офісі. Це завжди можливість обмінятися досвідом з колегами, вийти за межі звичного стилю мислення й дій.

3. Розвиток комунікативних навичок
Про важливість soft skills сказано в сотні статей та публікацій. Діджіталізація, можливість обміну інформацією за допомогою гаджетів, нескінченний потік даних – все це призводить сучасного співробітника до неможливості розвинути власні навички комунікацій. Часто висококласний фахівець не здатний презентувати результати своєї роботи клієнту, домовитися з колегами про командну роботу, донести керівнику цінність нової ідеї. Саме тому важливо приділити розвитку комунікативних навичок стільки ж уваги, скільки і вузькоспеціалізованим.

4. Гейміфікація в тренінгах
Інструменти Гейміфікації в навчальних активностях дають можливість вийти за звичні рамки групової роботи (дискусії, міні-групи, лекції), урізноманітнити моделі взаємодії та поведінкові реакції в групі. Бізнес гра, ментальні карти, симулятори – в залежності від цілей та завдань навчання, ці та інші прийоми допоможуть активізувати учасників, зняти напругу в змагальні й разом з тим , в комфортній обстановці опрацювати актуальні робочі кейси.

5. Ефективність й практика замість контенту
Інтернет технології дали можливість отримати доступ до величезного потоку інформації, в усіх галузях діяльності. З кожним днем ​​люди все менше хочуть вчитися в офф-лайні тому, що є он-лайн. Причин безліч: зручність, немає прив’язки до часу та групи, можливість обрати контент на свій розсуд (автор, країна, формат подачі матеріалу і т.д.). А найважливіше – можливість самому оцінити, буде запропонована інформація корисною чи ні. З огляду на ці тенденції, навчання в компанії має бути побудовано так, щоб співробітники з самого початку розуміли, яку практичну цінність вони отримають по завершенні. Більше практики, менше загального контенту, оптимальна кількість інформації, можливість вже завтра застосувати отримані знання- такого формату чекають від більшості тренінгів.

6. Цифровий та мобільний контент розвивається швидше, ніж будь-коли
Навчальні матеріали ще можуть поміщатися в блокнотах або презентаціях Power Point. Разом з тим, вони повинні бути легко читабельні на інших пристроях (смартфон, планшет і т.д.). Безумовно, в ході навчання не вдасться повністю піти від традиційних «підручних» інструментів навчання – фліпчарт, записні книжки, розсилка матеріалів та завдань на електронну пошту і т.д. Однак, дуже важливо дати можливість людям зберегти інформацію в іншому зручному для них форматі та повертатися до неї якомога частіше. Чи варто в еру соціальних мереж забороняти фотографувати матеріали тренінгу та ділитися ними?

Незалежно від програми та формату навчання, найцінніше, що може створити сьогодні роботодавець для своїх співробітників – прагнення й можливість постійно розвиватися. Такий підхід підтверджує готовність компанії покращувати процес взаємодії зі своєю командою, робити її більш сильною і успішною, для досягнення максимальних бізнес-результатів.

Тренди навчання 2019
Навчання персоналу - must have для компаній, які планують займати лідируючі позиції в бізнесі. Сьогодні з цією тезою вже мало хто сперечається.
Читати
Digital ера в HR і рекрутингу
У сучасному світі технологій регулярно відбуваються зміни, які впливають на всі сфери.
Читати
Синдром самозванця: що це таке і як його позбутися
Ви ловили себе на думці, що недостатньо компетентні в своїй справі або що не відповідаєте займаній посаді?
Читати