ЯК ПІДГОТУВАТИ БІЗНЕС ДО СЕЗОННОГО ВІДТОКУ ЛІНІЙНОГО ПЕРСОНАЛУ – Consult Business Partner

ЯК ПІДГОТУВАТИ БІЗНЕС ДО СЕЗОННОГО ВІДТОКУ ЛІНІЙНОГО ПЕРСОНАЛУ

  • Для початку проведіть внутрішнє дослідження, з’ясуйте, проаналізуйте причини та знайдіть ефективні способи запобігання звільнень співробітників.

Для цього проведіть вихідне інтерв’ю зі співробітниками, які звільняються. Бажано, щоб інтерв’юер не був колишнім керівником. Альтернативним варіантом може бути анкетоване опитування. Поясніть співробітникам мету цієї процедури і гарантуйте повну конфіденційність.

  • Заздалегідь сплануйте потребу в персоналі.

Формуйте кадровий резерв, створюйте свої бази кандидатів, постійно поповнюйте та оновлюйте їх. Як правило, люди схожих спеціальностей активно спілкуються та мігрують з однієї компанії в іншу невеликими групами. Тому важливо брати рекомендації

  • Забезпечте якісний підбір персоналу в найкоротші терміни.

Збільшуйте конверсію на вході.

Проводьте первинне інтерв’ю з претендентами по-людськи, без незрозумілих слів і стандартних скриптів. Використовуючи скрипти, ви повинні бути гнучкими й орієнтованими на “живе” спілкування з кожним кандидатом.

Витратьте додаткову хвилину часу на те, щоб почути від кандидата відповідь на питання: «Що ви запам’ятали про вакансію?»

Призначте співбесіду якомога швидше і нагадайте про неї. Детально поясніть, як до вас дістатися, відправте схему та будьте на зв’язку.

Наймайте правильних людей.

Під час проведення інтерв’ю важливо щоб кандидат був максимально доступно проінформований про роботодавця, вакансії, умови. Не завищуйте очікування.

Враховуйте під час підбору геолокацію.

Близькість роботи додому – вагомий аргумент для лінійного співробітника. Нерідко причиною звільнення робітника стає невідповідне розташування компанії, особливо якщо у нього поруч з будинком відкривається вакансія. Тому пошук співробітників за геолокаціією підвищує шанси утримати працівника

  • Зверніться до послуг аутсорсингової компанії.

Зверніться до послуг аутсорсингової компанії.

Ви можете розглянути як масовий рекрутинг так і аутсорсинг тимчасового персоналу, залежно від політики і вимог вашої компанії. Це дозволить зняти з себе рутинні завдання, які забирають не менше 75% часу HR – фахівця / рекрутера і використати його на більш важливі проекти, спрямовані на розвиток компанії.

СBP забезпечить вашу компанію головною цінністю – мотивованим персоналом!

 

БУТИ ЧИ НЕ БУТИ. ЯК ОТРИМАТИ РЕКОМЕНДАЦІЇ?
Темі рекомендацій завжди приділяється особлива увага. Хтось вважає їх необхідними, іншим, здається, що в цьому немає особливої потреби.
Читати
ЯК ОЦІНИТИ КАНДИДАТА ПІД ЧАС ІНТЕРВ’Ю?
Співбесіда це, здавалося б, найпростіше, що може бути для рекрутерів. Чи справді це так?
Читати
7 КОРИСНИХ ПОДКАСТІВ ДЛЯ РЕКРУТЕРА
Подкасти, які справді варті уваги.
Читати